Музичний калейдоскоп

Як «подружити» дитину з музикою?

         Більшість дітей, маючи або не маючи особливих музичних здібностей, залюбки співають, танцюють та грають на дитячих музичних інструментах у колі своїх друзів та родичів.  Проте є й такі діти, які психологічно замикаються у «спілкуванні» з мистецтвом: уникають виступів, навіть колективних; бояться співати, соромляться танцювати тощо.

Батькам таких дітей ми радимо:

  • Вдома часто хвалити свого маленького співака або музиканта;
  • Грати в «школу», де дитина – вчитель демонструє, як треба співати, танцювати під музику, відстукувати ритм тощо;
  • Заохочувати показувати результат свого навчання – наприклад заспівати вивчену пісеньку – татові, бабусі, гостям тощо;
  • Записувати виступи дитини на відео, відтак разом перегляди їх і висловлювати лише приємні емоції – враження;
  • Влаштовувати «хвилинки музики» кілька разів на тиждень у певний день та час.

Дитяча обдарованість виявляється по-різному. Хтось із неабияким захопленням слухає музику та  співає, хтось – неначе байдужий до цього. І робити висновок, що ті чи інші діти від природи «не музикальні», у них немає слуху й розвивати його безперспективно – не можна.

У кожної дитини можна пробудити любов до музики, розвинути подаровані природою музичний слух та голос. Це засвідчує життєва практика й наука.

Тож нехай для педагогів та батьків стануть дороговказом такі гасла: Немає нездібних – є ті, хто опановує по-іншому!

Немає імпульсивних – є безпосередні!

Немає повільних – є розважливі!

Немає ледачих – є розслаблені!

Немає боязких – є обережні!

Немає гіперактивних – є енергійні!

Немає дратівливих – є чутливі!


Немає коментарів:

Дописати коментар