Методична скарбничка
ЗАВДАННЯ
ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ
НА 2020/2021 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
1.Організувати роботу педагогічного колективу,
шляхом створення безпечного розвивального середовища та налагодження системи
роботи з безпеки життєдіяльності з педагогами,дітьми і батьками
2. Продовжувати
роботу по вихованню у дітей патріотизму,ціннісного ставлення до рідної землі та
українського народу.
3.Забезпечення
цілісного підходу до формування мовленнєвої компетентності дошкільників,зокрема
удосконалюючи різні форми роботи з грамоти.
4.Продовжувати
роботу по забезпечені реальної наступності та безперервності між дошкільною та
початковою ланками.
5.Надалі
використовувати у роботі ЗДО парціальні програми: «Казкова
фізкультура»,програма з фізичного виховання дітей раннього та дошкільного віку
М.Єфіменка, «Грайлик»,програма з організації театралізованої діяльності в
дошкільних навчальних закладах.
Завдання методичної служби:
· Стимулювання творчого потенціалу та іноваційних пошуків
· Підвищення педагогічної культури вихователів
· Вдосконалення педагогічної майстерності
· Розвиток спеціальних умінь та навичок
· Формування навичок самостійного аналізу власної педагогічної
діяльності
Принципи методичної роботи:
· Педагогічна співпраця з вихователем
· Робота в режимі довіри, доброзичливості
· Творча атмосфера, стимулювання творчої активності
· Принцип допоміжно-регульованого контролю
· Надання вихователеві права вибору
· Системність методичних заходів
· Принцип "Я-повідомлень" у спілкуванні
· Щоденна допомога
· Випереджувальний характер методичної роботи
Напрямки методичної
роботи:
· Курси підвищення кваліфікації
· Науково-практичні семінари
· Розв'язання актуальних освітніх проблем
· Узагальнення досвіду роботи педагогів
Методична робота з
кадрами:
· Підвищення
рівня фахової майстерності педагогів
· Курсова перепідготовка
· Атестація педагогів
· Наставництво
· Педради
· Семінари
· Консультації
· Колективні перегляди
1.Організувати роботу педагогічного колективу на забезпечення системного підходу до охорони життя і збереження здоров’я дітей дошкільного віку,шляхом створення безпечного розвивального середовища та налагодження системи роботи з безпеки життєдіяльності з педагогами, дітьми і батьками.
2.Розвивати пізнавальний інтерес дітей дошкільного віку засобами ігрових освітніх технологій;формувати пізнавальний інтерес під час дослідницько-пошукової діяльності.
3.Продовжувати роботу з розвитку основ патріотичної свідомості дошкільників з високими морально-духовними якостями,навичками культури спілкування,знаннями про українську культуру та звичаї,як важливими чинниками національно-патріотичного виховання.
4.Продовжувати створювати умови для формування мовленнєвої компетентностіі, удосконалюючи різні форми роботи .
1. Створення розвивального життєвого простору, найсприятливішого для гармонійного
і різнобічного розвитку,
системного виховання і навчання дітей в
дошкільний період.
2. Формувати здоров’язбережувальну компетентність
дитини, знайомити з умовами збереження
власного здоров’я, значення рухової
активності та безпечного харчування в зміцненні
здоров’я.
3. Виховання у дітей
патріотичних почуттів шляхом
позитивно-ціннісного ставлення
до національної культури
та традицій рідного
краю . 4. Впровадження елементів
навчання НУШ у старшій групі через ігри з LEGO, ранкові зустрічі .
Немає коментарів:
Дописати коментар